Wilt u altijd uw boekhouding kunnen raadplegen of bijwerken? Waar en wanneer u ook maar wilt? Online boekhouden met Twinfield neemt u als ondernemer veel zorgen uit handen. Uw administratie is eenvoudig online bij te houden. Twinfield Online boekhouden draait op alle browsers en besturingssystemen (Windows, OS). Geen installatie en updates van boekhoudpakketten nodig en altijd en overal toegang tot de meest actuele financiƫle gegevens.

Door het online boekhouden kunt u samen met ons tegelijkertijd in dezelfde administratie werken. Ook kunnen wij op de achtergrond meekijken en snel aangiften en jaarstukken verzorgen, ingrijpen en u adviseren bij mogelijke problemen of kansen.

De voordelen van Online Boekhouden:
– U beschikt altijd en overal over real-time informatie.
– U kunt deze informatie real-time met ons uitwisselen.
– Structurele kostenbesparing door de online samenwerking met derden.
– U kunt deze informatie digitaal distribueren naar banken, verzekeraars en andere instellingen.
– U kunt altijd werken, ongeacht tijd en plaats, mits u de beschikking heeft over een computer met internetaansluiting.
– Is eenvoudig en snel aan te passen, bijvoorbeeld aan het aantal gebruikers of bepaalde toepassingen die u nodig heeft.
– Er wordt elke dag een gegarandeerde back-up gemaakt van al uw data.
– Beveiliging van uw data en applicaties worden centraal geregeld.
– U heeft geen hoge investeringslasten in verband met de aanschaf van een administratief pakket.

Wilt u ook graag eenvoudig online uw boekhouding beheren en gebruik maken van onze jarenlange kennis en ervaring, neemt u dan contact met ons op.